2007. október 12., péntek

via scalvini nr 8

holnap költözöm, elég sok viszontagság után. az egyetemen téptem le a faliújságról a hirdetést, konkrétan 10 percre van tőle gyalog. három olasz lány lakik ott, mindegyik politecnicos, egy építész, a másik kettőt nem tudom, az enyém a galéria. annyira megkönnyebbültem, ez volt a legneuralgikusabb pont. most már minden mindegy. csináltattam bérletet meg adószámot, ilyenek semmi izgi.
holnap megyek valahova judittal olyanok jutottak eszembe, hogy valószínűleg kellett volna hoznom mappát meg ilyenek.
elég fura, most olyan nyaralás-vége érzésem van, hogy itthagyom a hotelt, és megyek haza még veszek ajándékokat, meg ilyenek, elköltöm a maradék pénzemet, és holnap este repülök vissza. de maradok. viszont nem ijesztő már annyira.
sikerült feltölteni képeket a flickr-re kilinkeltem oldalra, mert ide nem nagyon lehet.
ja, nincs takaróm. de van már egy olasz ismerősöm akivel hétfőn kávézni fogok. meg egy német fiú akit utálok. 10 napon belül bérletem és stúdentkárdom. nagyjából kiigazodom a városban és a ciaobellák is apadnak. és az olasz kutyáktól nem félek. vagy csak nem marad rá energiám. ez az elmúlt egy hét summája.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

ezúton is gratulálok!! a helyhez.
hosszabb érdeklődésemet lásd iwiw-en; és jó éjszakát az új helyen....
Kati

zs írta...

szia Kati, a diploma miatt ne aggódj, szerintem érdemes jönnöd. írok még, amint tudok, de szállásod már van. mindent otthonhagyni tényleg rossz, de azt hiszem elég sokat fog adni ez a fél év cserébe. írok még,puszi