2007. október 6., szombat

atyaég

na jó, gondoltam egyszer visszaolvasom, és rájöttem, hogy elég gyorsan fel kéne hagynom ezzel a blogírással. természetesen zsilipeken keresztül lehetett bejutni az utolsó vacsorához, és 15 óra helyett negyedet lehetett bent tölteni, mondjuk elég unalmas is lenne egy idő után. látom magam előtt a sok turistát amint legyezik magukat milano térképpel és fel- felsóhajtanak hogy ó még 7 óra hátravan. hm és ha jól sejtem ez olvasva nem is olyan vicces.
idéznem kell a horoszkópomat amit átküldtek:
"Nagyon kedvező lesz a nap, ha te gyűjtöd a régiségeket. Olyan értékekre, kincsekre bukkanhatsz, amelyek révén akár nemzetközi hírnévre is szert tehetnél. Összegező tapasztalataidat érdemes írásos formában is közzétenni."
hú hát a nemzetközi hírnévről speak jutott eszembe. összegző tapasztalataim áldásos hatásáról nem vagyok meggyőződve csak muszáj valamit csinálnom itt, mert egyelőre milano jól elboldogul nélkülem. vagy csak jól leplezi.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

végre nethez jutottam..es tok jo hallani feloled, ugyhogy ne olvasd vissza amit leírtál, mi örülünk neki..(gondolom nemcsak én..:) )
amúgy meg hééééé nem volt róla szó, hogy én is kint leszek a főoldalon az idióta vigyorommal...
:) sok pusszzz