2007. október 5., péntek

megérkezni se jobb

de legalább loptam wifit és nem kell 3,5 eurót fizetnem óránként érte azon a helyen ahol a lefoglalt szállásunk van, ami nincs, mert ugye olaszokról van szó, jelen esetben 60 év körüliről, aki közölte, hogy tévedtünk amikor úgy gondoltuk érdemes felvinni a 21,5 és 19,87 kilós (mire jó a reptéri mérleg) bőröndöket a negyedikre mert itt ma nem alszunk. mondtam, hogy de, sőt.
remek lehetőség úgy feleveníteni a nyelvtudást, hogy ketten beszélnek az emberhez két nyelven de mindenki magából kikelve.
amúgy pityergős utolsó családi telefonok, és repülőút, olasz osztálykirándulás közepén, nem tudom, annyira lehangolt vagyok hogy inkább lefekszem. a szoba büdös, megnézem mit látok ha kinézek az ablakon.
...
megnéztem.semmit.tralllallaa.

2 megjegyzés:

KuglófGróf írta...

Az én ablakomból is csak a redőny belső fele a kilátás...
Kriszti, csúnyán leittam magam tegnap?

A kedves blogtulajdonos asszonynak meg ezúton projektálok pozitív energiákat (bár az ilyesmiben egyikőnk sem hisz).

vpiros írta...

szép napsütéses hétvégét mindkettőjüknek!