2007. október 4., csütörtök

elutazni.....

.....nem annyira jó dolog. mert megy a bömbi, és nem is hiszitek el mennyire. mert a majdegyszermilanoból most lett úgyhogy kicsit szomorúan indulok, és nem hiszem, hogy magyarázkodni kellene. a végén a hűdejólesznekedottokból is elegem lett, mert akkor is, elmenni rossz, mert az elmúlt másfél hét bebizonyította, hogy nekem igazából nagyon jó itthon. sőt.
túl jó.
úgyhogy köszönöm mindenkinek aki elviselt ezen a héten és keresett és tudom hogy pofátlanság a részemről ez a szomorúság, mert fogjam be én elmegyek és ti maradtok, de most akkor sem a legjobb.
azért igyekszem majd beszámolni itt, ennek a fő oka, hogy mérhetetlenül lusta vagyok emaileket írni, nem mintha nem tenném majd meg azt is de ki tudja.
egyszerűen mindent itthagyni ami megszokott, amiben kiismerem magam egy kicsit dermesztő és hiába vártam erre elég régen a heti rohangálás és ügyintézés után nem nagyon maradt lelki kapacitásom olyan egyszerűnek tűnő dolgokhoz mint utoljára megetetni a macskát. persze magyarázhattam neki, hogy nem leszek egy darabig, nem hiszem, hogy elvárható tőle, hogy megértse, főleg egy olyan macskától aki ha fel akar ugrani az ágyra melléesik.
nincs kedvem nagybetűket írni, ájemszorri, ez van.
úgyhogy pityergések közepette bepakoltam na jó ez se igaz, és holnap megyek. van mobilom mártinak hála, 00393887595591 é még mindig legalább igeidő rejtély nade mindegy majd senkit nem idézek olaszul.
mindenkit csókoltatok, és kellemes életet kívánok távollétemben, valószínűleg én fogok a legtöbbet nevetni magamon meg azon amiket írok, de legalább az életem törvényeihez igazodik.
megyek, mert még nem mértem le a bőröndömet. mondjuk nem is merem. jó éjt.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

...akkor én elkezdem...

zs írta...

...Ákos kommentálod a kommentálást?jaj hogyan tud az ember uralkodni a nyűgösségen?