2007. október 24., szerda

érdeklődés hiányában elmaradok...

...gondoltam ma, de aztán rájöttem az emailekből hogy mégis elolvassátok úgyhogy folytatom. mára megérkezett a hamisítatlan szutyokmocsok idő, és elég nagy vigyorral fogadtam. gumicsizma és én iskolába mentünk. az első tanítási nap. sajnos ellenszenves német fiúról bebizonyosodott, hogy nem véltelen az, de lengyel. és persze ugyanazokat az órákat nézte ki magának amiket én és persze nem beszél se olaszul se angolul. de fordítani kell neki. aztán a végére úgy gondoltam nem is.
a tantárgyaim laboratorio della progettazione ami komplex-szintű tervezés, plusz egy ugyanilyen belső terekből, cinema e architettura na erre nagyon kiváncsi vagyok, építészeti fotó, és bútortervezés. mármint ezek közül válogathatunk meg természetesen vasbeton és/vagy acélszerkezettan, esztétika (úgysem tudnék levizsgázni belőle olaszul), matek, éssatöbbi blabla. tegnap volt a diplomaosztás építész karon, öten pisiletek le a tetőről mindenkinek babérkoszorú a fején nagy nagy öröm itt felnőni. professzor casigliari gömböcfejű nevetgélős szakállas, felettébb szimpatikus módon mindenkit kifaggatott az életéről a kávézóban a tankörben csak nem mondta meg mi lesz a tervezendő épület úgyhogy holnap átpártolok pietro sasmionihoz azt hiszem így hívják mert ő nem a campusban tartja a kávézást hanem van a politecnico utcájában egy sokkal jobb. és színházat terveztet, holnap 3kor kiderül.
megyek a lányokkal dvdzni, és tovább bővíteni magyar szókincsüket. a cazzot felcserélték fülöpre, azaz ha valakit nem szeretünk az fülöp, és mindnekinek jó fülöpöt kívánnak, és mi a fülöpöt csinálsz és hasonlókon megy a hancúr. a világ zsiványokra és serpenyőkre osztható meg hogyvagyok tömkelegére. egyre jobban tudok válaszolgatni, érteni eddig is értettem de nem tudtam olyan gyorsan elhadarni amit akarok ahogy ők. hétvégére meghívtak san moritzba, mert sara és michela sondriobol jöttek lehet hogy hazamegyek velük, judit nemsokára hazamegy államvizsgázni. almatorta van, takonykór, torokgyík, holnap fááásztveb érkezik de úgysem hiszem el. betermeltem az egyik fallacit már, de vettem mégegyet, egy férfi. ez a címe.holnap elvileg moziba megyek designer domenicoékkal, és eldönteni george clooney mennyire marad férfias olaszra szinkronizálva, ja és elfeljetettem hogy holnapután megpróbálunk beférni amy winehouse koncertre hát igen ez kétségkívül előnye milanonak hogy minden napra több és népszerűbb fellépő jut mint a szigetre egy hétre szegény szegény kampec dolores béke poraira. jövő héten példának okáért a tokio hotel érkezik. én viszont távozom. mindenkit csókoltatok.

Nincsenek megjegyzések: