2007. október 28., vasárnap

a szentlélek másik neve

.....pasticeria italiana. a tegnapi beszámolóból nem értem hogy hagyhattam ki. omlós linzertészta igazi fahéjjal készített igazi vaníliakrémmel és igazi eperrel a testet öltött szentlélek október 27én délután fél négykor a viale torino egyik mellékutcájában. én láttam.
este a porta ticinesenel voltunk ezeket a régi városkapukat sokszor beépítik a környező házakba, pont ennél egy szórakozónegyed is van meg egy villamos aminek ez az egyik végállomása a másik a via scalvini hát igen ez kétségkívül jó hír meg hihetetlen de 2ig jár éjjel. a via ticinese tele van bárokkal és autókkal mármint lenne forgalom ha hagynák szóval végtelenített ember bár aperitivo és kutyatömeg. tetszik. szegény spanyol fiú sose találjuk meg egymást a megbeszélt helyen és mindig elmondom neki telefonon hogy én a jó helyen vagyok közben nem is mert mindenből kettő van. például a loreto téri metrómegállóból de az egyik nem is az. pedig de. bonyolult kicsit. az olaszok minden téren lefúrnak tíz helyen és gigantikus labirintusokat építenek a föld alá komolyan tíz percig kell fel meg le menni hogy a megfelelő metróhoz juss a megfelelő irányban. szerintem nincsenek statikusok vagy valami furcsaság van mert mindnehol érzem a metrót mármint a legtöbb téren a legtöbb épületben kicsit berezonálnak a falak födémek. nem lep meg nagyon.
nem lehangoló ha külföldön vagy és utazási irodák ajánlatait látod mármint mondjuk végre végre megérkeztél valahova és ki vannak rakva a maldív szigetek éssatöbbi tehát olyan mintha még mindig nem a jó helyen járnál? kicsit a maci sajtos maci esete a végén visszakanyarodik a dolog önmagába mert tegnap éjjel hazafelé megláttam egy töltse-a-karácsonyt-budapest-szívében hirdetést. igazi magyar édességek, karácsonyi koncert, sissy minden mennyiségben. nem tudok dönteni.

2 megjegyzés:

Loszid írta...

Hm, Sissy egész jól hangzik...

just a gigolo írta...

Tipp:
Nov. 17.-én érdemes elnézni a Via Sammartini 30ba!