2007. október 9., kedd

nincs hol laknom

nos, másik szobában ugyanabban a hotelben mert nehéz szállást találni mindehol nagyonsokadik várakozó vagyok azt hiszem. telefonáltam kérdeztem mondtam visszakérdeztem megköszöntem leraktam, mert nagyon gyorsan lefoglalják a jókat. a legszimpatikusabb egy 3as volt, két olasz egy francia, grafikus, filozófia hallgató meg művtöris. de nem hívnak vissza. sajnos nem tudok képeket feltölteni, mert annyira vacak itt a net hogy folyton ledob pedig ma voltam a legelegánsabb sétálóutcában. gucci armani prada moschino versace és társai nagyon durva mindenhol keret nélküli fotocellás üvegajtók, meg extrém kirakatok, árat egyet találtam, egy gucci nadrág mellett 3545 eurót, arra gondoltam, ez háromszorosa kb annak amit fél évre kapok. találkoztam ma judittal aki itt van szeptember óta és gyerekmegőriz, nagyon aranyos volt hétvégente szabad, és lehet hogy most befogad csak családnál lakik úgyhogy bajos. nem tudom, pánikba kéne esnem de valahogy mégsem. kezdem az úgyismegoldódikot elsajátítani és holnap megint egyetemre megyek. órákat egyeztetni marco grassival. a grasso zsírt jelent. fura neve van.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

SziaZsófi, olvastalak és most féljek?........Ma megyek az Erasmus-irodába pl emiatt, meg h van-e ott nekem diplomatervezés, meg mittudokcsinálni, ha mégse, meg egyáltalán...(jaés én még olaszul sem tudok, ezt emeljük ki...) még majd olvaslak tovább és rájövök, mi lesz....Neked azért soksokszerencsét, és úgyisfeltalálod magad:)
Kati