2008. június 19., csütörtök

zsofi dolgozik






ilyeneket csinalok, persze artlantisos, gyerunk maxos koveket ide! egesz bekes napom van, azt hiszem uj fonoki baratno van kilatasban de ki van vasalva az inge futyureszik es jokedvuen sot nyajasan mosolyog ami dermeszto. el is ugrott fagyit hozni addig feltoltok egy ket munkat. kisse kinos hogy tisztan kiveheto a "samponos mosas" a legutolson de csak azt irtam a googleba hogy narancssargas. matol lesz furdonk tegnap volt radiohead koncert amire el is mentem illetve melle, mert oktober ota probaltam jegyet szerezni de meg befolyasos es/vagy buzi mindenkit-ismero ismerosoknek es baratoknak sem sikerult. elotte pedig fent emlitettekkel koltottem el egy hangos meleg vacsorat. piszkos vagyok es nyugos, a cipo feltorte a labam, az egyik kutya belekapott a bucsuajandek pizsamaszaramba, christian pedig mindig elfelejti hogy hozza jarunk pisilni es egyre kenyesebb a joszomszedi viszonyunk. tegnap a gyereke macijai kozott aludt amikor fogat mostam ma reggel majdnem puceran kavet fozott. nadia tegnap kidobta a fogkefeinket lattam hogy konnyes volt a szeme. nem lehet ilyet csinalni lanyokkal.

2 megjegyzés:

Anna írta...

ciao sofy!!!
che dire sei bravissima!!!
mi oiace come hai arredato questa casa!!è proprio lo stile che mi piace!!
cosi arrederai la nostra casetta un giorno!!ke bello
un bacio
tvtttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttb
anna

Anna írta...

unica cosa
peccato che non capisco cosa scrivi!!! ;(((
devo imparare un po di ungherese!!
baci