2008. június 17., kedd

szar volt

hétvégén dugulás volt nálunk, így indul. de sok tapasztalat szűrhető le belőle bár rossz emlékeket idéz a szűrni szó. elmesélem.
pénteken lehúztam de feljött, nem a miénk azaz az enyém, hanem a felettem lakó ellenszenves armanis fiúé. aztán már akkor is jött ha nem húzott senki semmit. ilyenek vannak. majd megjelent a főbérlőnk kisvécéjében. az armanis fiú mexikói vacsorája utáni kaki töretlenül haladt a házban és bukkant fel majdnem mindenhol.
de az ehhez hasonló megrázó események fűzik a szomszédi viszonyt oly intimmé amilyenre sosem kívántam. pénteken a gyanús vödrömmel 11kor becsöngettem az alsó szomszédhoz kiszínezve ha jól sejtem élete könyvének utolsó lapjait hogy pisilnem kell. 86 éves és megengedte. azóta többazör is. szombaton nadia megkérdezte hogy aludhat-e a galérián velem. vasárnap a konyhai mosogatónkban pisi állt, hétfőn már a padlón is.
amikor megjöttek a szerelők elkérni fejenként 135 eurot elkérni a semmiért (néggyel szorozd) akkor már könyörögtünk a felettünk lévőnek (az ellenszenves büdibabos) hogy ne használja a wct. éjjel fél egyig takarítottunk azt hiszem túlzás nélkül, gumicsizmában hisztérikusan fertőtlenítőt szórva szanaszét, amikor a csészementesített csőböl egy használt koton ugrott a fürdőpadlónkra. a helyzet komikuma, hogy a nem várt vendég már nem okozott akkora hisztériát mint őt megelőző társai, sőt, visongva nevettünk felette, kismalac módjára. beleraktam egy nejlonzacskóba, és bekopogtam ma-itt-valaki-bepukizotthoz hogy kösz, de már van ilyenünk.
nem értékelte pedig szerintem tök jópofa voltam.
mára visszaállt a rend csak fürdőnk nem lesz egy hétig de christianhoz járhatunk cserébe, élmény lesz, két kutyája van és eddig sem sikerült őket kizárnom a dolgaimból egyszerűen követnek. miért kérdem én?
pisiltél már két kutyaszempár kereszttüzében? komolyan zavarba hozó.
na ez van emésszétek a híreket kedveseim, csak ne az én padlómon kössön ki a végeredmény.

Nincsenek megjegyzések: