2008. március 15., szombat

közepesen jó fáradt híreim vannak


bogaraim, három napi munka után a következőket szűrhetjük le
1. a főnököm ellenszenves és irgalmatlanul sokat beszél
2. az egyetlen kollegámnak nem esett le hogy beszélek olaszul úgyhogy pofátlanul az orrom előtt kezdett rólam és a kis szervezetemről beszélni az egyik barátjával telefonon. gyorsan csináltam egy kávét és leöntöttem vele.
3. megrendelő claudia az a fajta nő aki miközben beszél ösztönösen a kezem ügyébe kerülő legnehezebb tárgy után kutatok.
lakások, temetők belsők meg belsők meg belsők meg olyan összegek egy kádért székért vagy asztalért hogy mindig elírok egy két nullát a kimutatásokban. átszámolni meg már vagy egy fél éve nem. úgyse hinném el.

4 megjegyzés:

Loszid írta...

Aszontad, jó a munka, de ezek szerint hazudtál anyukám.

Névtelen írta...

szia!
saját terv? és szépeket csináltok. Dávidhoz csatlakozva van jó???

Névtelen írta...

zsófim!
üdvözöllek az ex-világomban! én majdnem egy évig bírtam és képzeld a végére amikor ki volt írva h a szennyestartó csak 170 000 ft akko rátszámoltam mert keveseltem. hiába. a jót könnyű megszokni:D
milyen márkákkal dolgozol?
kellene kis fancy luxus design talk-ot nyomni!
várlak nagyon haza,remélem beleférek a programba főleg h tudod nálunk szokott lenni a disznóvágás a nappaliban, nehogy a jóember kimaradjon ebből!
csókpussz dorka

KV írta...

kicsit sotet lett amugy gratula a munkához !