2007. november 16., péntek

tenger hal kikötő kis szél

holnap lehet elutazom genovába. visszatérő bizonytalanságok sorozata után minden a megszokott semmilyendejó kerékvágásban. voltam iskolában de hétfőn focibotrány miatti sajtótájékoztató kedden influenzás professzori elmaradás szerdán statika csütörtökön papírkitöltősdi volt. ma fotó. soksoksoksoksok fotót vetített prof marco ausano és mégtöbbet beszélt róluk. még a diákoknál is többet.
ma délelőtt gigivel elmenetünk a brera képtárba, és utólag rájöttem, hogy a felét egyszerűen kihagytam. azaz nem vettük észre hogy a tárlat folytatódik sőt. modigliani még mindig csak vár és vár és én nem vettem észre. pedig az összes barokk és reneszánsz kisjézust láttam, félreértés ne essék igenis értékeltem, csak nagy mennyiségben tompít. az jutott eszembe amikor egyszer egy két felvonásos darabról eljöttem a katonából a szünetben mert azt hittem hogy vége. talán a talizmán volt, mindenkinek tönkrement az élete a főhőst elárulták megalázták éssatöbbi és a második felvonásban tisztázódtak volna a tisztázandók, helyrekerültek volna a helyrekerülendők és mindneki megkapta volna a szokásosan igazságosan mért rávalót. csak én nem vártam meg,részemről lezártnak tekinthető dráma lett a talizmán pedig vígjáték.
megyek, várnak, ti pedig akik olvassátok és namiértnemírszmároztok-de-én-biztosnemjelzekhogyelolvastamoztok kis gonoszok vagytok mind.

3 megjegyzés:

just a gigolo írta...

gonosz?!aki mondja!!:)

KuglófGróf írta...

Legjobb film legjobb zenéje...;)

Névtelen írta...

hahóóó:)
figyúúú:)karácsonyra ha hazajössz talizzunk áám!!!tök jó lenne:)arra is gondoltam hogy meglátogatnálak mielőtt jössz vissza Mo.-ra...mondjuk február végén vagy ilyesmi...
vagy nem is tudom mikor jönnél haza...szóval akkortájt kimennék és ott lennék veled pár napot aztán 1ütt jönnénk vissza:)
mitszólsz?:)
nyugodtan rázz le egy nemtudommégmikorjövökhaza mondattal ha nem akarod a társaságomat ott kint élvezni:D:D
na sok sok puszi és karacsony meg szilveszter között fent leszek pesten szóval nincs menekvés:)
ennyi...
púúúúúsz finci