2007. november 30., péntek

minden rendőr olyan magas

"Uralkodó bolygód, a Szaturnusz, kellemetlen kapcsolatban van a közlekedés házában álló Nappal."
annyira kellemetlenben ráadásul hogyha az egész napos atm (milanoi bkv) sztrájk nem lett volna elég, megérkezett a tokio hotel is. visítás lökdösődés egész nap. én is láttam a feltúrthajút a dómtérre néző hotelablakból integetni bizony. trúdömonszúúún.
elkezdtünk tervezni martaval egy piacot, voltam buzibárban, ettem furcsa tengeri állatokat, holnap 60as évek házibuliba vagyok hivatalos, és a lányok akarnak egy kutyát. szert tettem egy lány udvarlóra illetve négyre de csak egy állítja hogy belém tudna szeretni.
holnap megyek la chapelle kiállításra múlt héten voltam 60as 70es évek és david lynchen oriana bezárt helyette vivian westwood nyílik. igazából egyszerre történik annyi minden és semmisem hogy bajban vagyok ezzel a blogdologgal is. azzal pedig még nagyobban hogy holnap ha minden igaz két kutyára fogok vigyázni. labradorok nyáladzanak lihegnek futnak, fura szaguk van hosszú szőrük, azaz kutyák. hogy bólinthattam rá, hogy?! christiané mindkettő és ő a főbérlőnk. rettegek, én viszem őket sétálni a parkba. a parkban még több kutya lesz. az utcákat is ellepik. kicsik, ruhában, paris hilton táskájából frissen lopva. megyek táncos mulatságba, nicoloval, aki friss "mától hetero leszek" felkiáltások közepette csipegeti a szemöldökét órák óta a tükör előtt.
15én megyek haza, mondjátok, hogy megírhatom a közgáz zéhákat mindet meg akarom mindet.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

de joo..es medddig leszel? addig azert remelem meg sikerul beszelnunk,bar kicsit nehezen jon ossze..legyjosokpuszii